everydayisamiracel

Alla inlägg den 15 oktober 2016

Av bianca jögimar - 15 oktober 2016 23:53

Skrev ju förut att jag va rastlös.
Ja de stämde.
Fick nog till slut och kroppen skrek efter att göra något.
Såå, till slut fick jag med mig fredrik ut på en promenad runt området. Skönt som fan haha då de sluta kännas i benen.

När ja kom hem blev de en skön dusch, och nu har jag pysslat om mig själv lite.

Men nu är de dags för medicinen o lägga mig. Trött och dan nu.

Av bianca jögimar - 15 oktober 2016 19:10

Japp. Idag är det lördag.
Blande de tråkigaste o längsta dagarna i veckan. Vill bara sova mig rakt igenom dom men de går inte. Super raslös så de pirrar i ben o fötter.

Hunnit damsuga o moppa o gud vet vad.
Men finns de inge att göra kan man alltid städa. Även fast de är minst lika tråkig som att inte göra något..

Imorgon blir det en likadan dag.
Lika tråkig om inte tråkigare.
Men då är de bara 1 dag kvar tills barn veckan börjar o DET ser jag fram emot!!
Ska bli suuuper mysigt.

Nu ska jag återgå till soffläge o käka polly.

Ovido - Quiz & Flashcards