everydayisamiracel

Alla inlägg under januari 2017

Av bianca jögimar - 6 januari 2017 22:06

Igår hade jag bestämt mig för o bara va hemma och vila inför umgänge med barnen. Och dessutom kom morsan förbi och sov över.
När jag vaknar 07.55 så hade mobilen dött och jobbet hade sökt.
Ringer upp och befinner mig på jobbet 15minuter senare.

Jag har sån hemsk träningsvärk i ryggen och nu börjar höfterna värka.
Snart sova om man lyckas av smärtan.

Men imorgon kommer mimmie o mason. Dock inte tillsammans.
De åker kl16 och 17 ska jag vara på jobbet för 14h pass. På söndag kommer mollie med så de blir fullt upp.

Nästa vecka får ja hoppas blir lugnare.
Börjar skolan och tid till vc ang hjärtat.

Hoppas ni alla har haft en trevlig dag!
Godnatt.

Av bianca jögimar - 3 januari 2017 14:18

Nu känns livet bra.
Haft några kämpiga veckor men jag har överlevt.

1ambulans resa för mig för 6dar sen.
Och idag vakna man av att chefen ringde.

Så blev att vakna upp 06.40 för o piggna till innan jobb 08.
Kom hem och skrev på kontrakt och nu är det inskickat.

Nästa vecka börjar skolan.
Och samtidigt ska ja se om man behöver ha koll på hjärtat. Sånt som märks.

Men nu ska de fixas!

Skapa flashcards