everydayisamiracel

Alla inlägg under november 2016

Av bianca jögimar - 15 november 2016 22:22

Nu är de umgängesveckan!
Igår va de mason som kom hit.
Så fort vi kom hem slängde han av sig kläderna o rusa in i barnrummet och plockade fram pinnarna för att börja bygga!
Han är riktigt smart av sig.
Stapla pinnarna både på och bredvid.
Dessutom plocka han ihop alla 200 när han inte ville leka mer med det.

Sen va de dags att dra fram alla bilar man har. Ojoj va de blir fart på han och så roligt när han härmar en när man säger vissa saker! Smart grabb jag har.

Idag va de mimmies tur.
Som vi båda har längtat!
Från bilen upp till mig hade hon jätte bråttom. Vi skulle nämligen gör pannkakor tillsammans.
Hon va jätte duktig och de vart jätte goda!

Sen kom mormor och åt lite sen så busa vi och mimmie gosade med katterna!
Riktig liten djurvänn.

Imorgon är det mollies tur att komma.
Ska bli riktigt spännande! Man vet aldrig vilket humör hon är på och dessitom händer det mycket i hennes utveckling.

Nu ska jag krypa ner i sängen, glo lite tv sen sova.

Av bianca jögimar - 13 november 2016 15:38

Suttit och gråtit i flera dagar.
Kan inte sluta gråta.
Biter ihop offentligt men hemma slutar de aldrig. Varför tar aldrig tårarna slut?

Hur kan man leva med den informationen ni haft över året?
Låtsas som inget.
Umgåts dagligen.
Nu kan jag inte titta på er utan att börja tänka.

Vad var de för fel på mig?
Varför mot mig?

Frågorna tar aldrig slut.
Smärtan ökar varje gång ja blir påmind.
Ångesten är enorm.
Huuur?

Jag trodde ja betydde något.
Att jag va älskad och omtyckt.
Men tydligrn va allt bara en lögn.

Jag har levt en lögn.
Känns som halva mity liv är en lögn.
Bara blivit utnyttjad och utsatt.
De här slår allt med häst längder.
Mår så illa.

Inget kommer vara sig desslik.
För 2 dumma. Otroligt dumma val.
Som ni gjort.


Nu ska ja fortsätta va i min bubbla av ångest och tårar.
För de finns ändå ingen som bryr sig om mig.

Av bianca jögimar - 7 november 2016 09:55

Dagen är till jessicas och hennes familjs ära.
Idag fick hon sin 3e son! Grattis!!
Känner värsta bebis suget, men nån dag får man förhoppningsvis träffa henne o familjen.

Idag när ja vakna va jag bedövat i halva käken och svullen.
Blev ett par ipren o nu har de gått ner.
Blir nog o ringa tandläkaren sen o kolla upp det.

Idag har jag lovat fredrik sällskap upp till sjukhuset o sen blir de en sväng till stan efteråt.
Ska bli skönt nu när febern är borta men inte febern.

Men nu ska ja fixa mig o städa inför dagen.

Skapa flashcards