everydayisamiracel

Alla inlägg under juni 2017

Av bianca jögimar - 16 juni 2017 18:23

Ja va ska man skriva?
Livet rullar på.
Trots medgångar och motgångar.
Försöker få mig själv att inse att de bara är att acceptera livet som det är just nu.

Det är tufft, de medger jag.
Men samtidigt försöker man ha en skaplig fasad utått så ingen ska tro jag söker uppmärksamhet.

Sen sista mötet med psykiatrin så fick jag lite att göra inför nästa möte.
Men jag har bara haft kraft och fokusera på en sak.
Jag kämpar dagligen med att få i mig 3 till 5 mål om dagen.
Oftast uppnår jag 2.
Men de är ett framsteg iallafall.

Satt mål på 10.000 steg om dagen.
4av 7 dagar lyckas jag.
Hänt de blivit betudligt fler steg och de är bara bonus!
Så hoppas detta räcker som framsteg för att få testa ett tyngdtäcke nästa vecka hos terapeuten. Hoppas,hoppas,hoppas!!!

Sover fruktansvärt oroligt.
Vaknar hela tiden.
Ibland av marddrömmar och ibland att jag brinner på insidan.
Vissa dagar har jag ingen energi alls.
Vissa dagar så har jag sån energi att jag orkar allt!!

Nästa månad så får jag sammanlagt 4 umgängen med utökning.
Så 12h varannanhelg.
Och de ska bli så otroligt härligt att få vara med mina barn en sån lång stund!!
Så nästa vecka ska ja planera in lite som ska göras på dessa umgängen och ska njuta förfuuullt! Aah, överlycklig!

Skapa flashcards