everydayisamiracel

Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av bianca jögimar - 14 oktober 2016 11:14

Som rubriken lyder. Så känner jag i kroppen just nu.
På måndag börjar umgängesdagarna igen.
Jag är sjukt nervös utan någon anledning faktist. Men det ska bli så roligt att få träffa mina barn igen!!
Men som vanligt så kryper ångesten på 2-3 dagar innan, för jag vet hur ja kommer må när dom åker och när ja sen får vänta 10dagar till nästa umgänge. Eller typ 10dagar..

Jaja, vaknade kl 10 idag.
Hoppade upp ur sängn, på med mjukisklöder och gå ut med soppor.
Städat undan och sorterat lite.

Om en liten stund kommer nicole hit.
Får se vad vi gör idag eller om de bara blir en slappa dag och prata.

Igår så tog jag en promenad upp till sjukhuset. Snor kallt ute o hade bara en kappa på mig..
Dags att gå till garaget o gräva fram de andra jackorna.

Just det. Tydligen går det ryckten om att jag är gravid. Haha illa.
Men NEJ. jag är inte gravid!
Så, tack ryckten.

Ovido - Quiz & Flashcards