everydayisamiracel

Alla inlägg under juli 2016

Av bianca jögimar - 12 juli 2016 21:15

De känns riktigt annorlunda i kroppen när man jobbar lite smått.
Men igår gjorde jag delegeringsprovet och klara de helt utmärkt så nu kan jag ge medicinerna på jobbet.

Idag vart det stan för o fika o kolla runt lite med Nicole. De va trevligt och skönt att göra något då ja är ledig hela veckan hittills.

På torsdag får man träffa barnen och senare på eftermiddagen ska man sitta barnvakt åt brorsdottern då de ska flytta på fredag.
Hon stannar med mig i 2 dygn.
Ska bli kul o få leka lite med sötan!

På måndag börjar schemat o då blir de fullt upp.
Jobb 4 dagar om ja minns rätt o de kommer sitta perfekt då jag mår skit av att inte göra något om dagarna.
Blir bara arg och irriterad.

Av bianca jögimar - 3 juli 2016 19:45

Vakna vid 10, och har inte gjort ett dugg sen dess.
Eller kanske lite, tvättat, fixat o glott på tv.

De är så tråkigt o vara ensam.
Magen har låtit hela dagen. Men jag orkar bara inte fixa mat.
De tar ett stopp där.

Men imorgon ska ja allt ta mig i kragen o träffa Nicole innan de blir jobb! Så ska bli skönt o göra något då man bara segat sen man kom hem från jobbet i torsdags.

Av bianca jögimar - 2 juli 2016 13:01

Sitter o väntar på besök av mamma.
Har städat lite o tagit det lugnt.

Igår fick ja inlogg till timepool.
Helt perfekt då ja fick samtal om ja kunde sitta barnvakt åt min brorsdotter när de ska flytta.
Blir ju jätte skoj de här!

Av bianca jögimar - 1 juli 2016 19:44

Det är så att ja har fått jobb,sommar vik.
De är bland de bästa som hänt mig.
Gud som ja mår bra när ja väl får jobba!

Varit på intro 2 dagar. Träffat jätte härliga människor i alla åldrar.
Där trivs jag som fisken i vattnet.
Blivit ännu mer motiverad till att börja plugga i höst.
Först fixa betygen sen påbörja vård&omsorg.
Varit mitt drömyrke sen jag va ca 5år.

Idag fram till måndag är ja ledig.
Men finns tillgänglig iallafall.
Och de är de tråkigaste som hänt den här veckan.
Bara glott på tv och städat emellanåt.
Gått till affären en vända för o köpa energi dricka.
Har lagat mat med, schnitzel vart de.

Händer inte mycket i mitt liv.
Väntar o väntar tills ja får träffa barnen o tills överklagan.

Mitt psykiska mående är grymt mycket bättre nu.
Behöver inte medicinen och behöver inte sömntabletterna längre.
Tummen upp på det!

Imorgon kommer min kära mamma på besök innan ett pass på jobbet, sen kommer hon förbi på natten för o sova innan jobbet igen.
Blir kul o få träffa henne en stund!

Skapa flashcards