everydayisamiracel

Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av bianca jögimar - 10 oktober 2016 00:07

Ja som rubriken lyder är har det varit söndag. Dagen spenderades hemma, i min säng,kök, balkong och soffa. Vilket betyder att det har varit en lugn dag.
Det har varit jätte skönt faktist. Fått sova ut med och ja, de va bara en bra dag!

Från 17-20 tiden satt man o glodde på UFC. Faktist börjat gilla det. Hade aldrig sett en match innan jag träffade fredrik. Så nått fick jag ut av att lära känna han förutom mollie.
Nädå skämt å sido.
Han har hjälpt mig massor.

Nu har jag kollat på Johan falk.
Riktigt bra så ser fram emot nästa!

Hunnit ta mig en dusch och äntligen tagit mig ro o raka benen o smort o haft mig.
Funderar på en ansiktsmask och måla naglarna.

Imorgon blir det att träffa mamma och lillasyster. De plockar upp mig så åker vi till stan där de blir fika eller mat.
Ska bli kul att bara umgås vi 3.
Bara brorsan som saknas så skulle hela familjen vara samlad.

Igår natt (lördag mot söndag) så fick jag sån panik ångest.
Kunde inte röra mig eller andas.
Kunde inte titta för de ända jag kunde se framför mig va den dagen då barnen omhändertogs. De va så fruktansvärt. Ja kunde bara skrika och gråta.
Aldrig varit med om något liknande så hade ingen aning om va jag skulle ta mig till.
Tog medicinen och efter nån timme så somna jag.
Hoppas jag slipper den upplevelsen igen.
Men snart ska ja ta min ångestdämpande för timmarna har rullat iväg o när jag blir trött så kommer alla tankar.

Tur jag har lärt mig att hantera mina tankar då ja bara får dåliga under dessa perioder.

Bifogar en snygg bild på mig och hoppas ni läsare for en fortsatt bra kväll eller dag!

Ovido - Quiz & Flashcards