everydayisamiracel

Alla inlägg under oktober 2016

Av bianca jögimar - 30 oktober 2016 19:07

Helgen har varit trög. Men snabb.
Idag har jag hunnit med lite men varit så seg. Som vanligt inför umgängesveckan.

Imorgon kommer mason så får se vad pojken vill göra med mig. Längtar massvis!
Sen kommer stora prinsessan o hon ville klä ut sig igen. Så då gör vi de haha.

Nu har jag tryckt i mig en pizza och ligger halv död med hunden vid fötterna.
Tänt lite ljus så ska plocka fram en filt o hitta nån film innan de är dags fär kvälls promenaden.

Av bianca jögimar - 27 oktober 2016 21:47

Åååh. Jag är så arg
Vill bara skrika. Nästan slå till någon.
Allt är bara lögner!!

Känns som allt man säger eller gör är helt meningslöst .
Ger upp snart. Inte mitt jobb de här.

Försöker nu ligga o varva ner alla tankar.
Vill bara sova med..

Nä fy.
Godnatt

Av bianca jögimar - 27 oktober 2016 01:47

Ja idag har man tagit en jävla massa promenader. Va knappt vaken på första och nu kom jag in efter sista.

Hunnit med en sväng till vårdcentralen med. Sjukhuset hade beställt blodprover så de fixade jag idag!

Nä nu ska ja fan lägga mig. Godnatt

Av bianca jögimar - 24 oktober 2016 19:52

Idag fick jag äran att sitta hundvakt 2.5 vecka framåt! Världens härligaste yrväder båda två. Så nu blir de full rulle och de är precis vad jag behöver! Och så får man sällskap när man tar promenader.

Idag va jag på sjukhuset hos psykiatrin.
Vart en liten livs intervju om mitt mående och hur mitt liv sett ut de senaste åren.
Ska påbörja en utredning när de fått in all information som behövs och ja väntar med spänning!

Men nu ska ja gosa med hundarma o glo på lite tv innan de blir en lång promenad för dom.

Av bianca jögimar - 22 oktober 2016 15:14

Dagen känns oändlig.
Vaknade halv 12 efter en otroligt skön sömn.
Inatt så vart man sugen på mcdonalds så tog med mig fredrik dit vid 01.30 sen gick vi till stan för ja behövde köpa cigg. Kom hem vid 3 tiden och däckade direkt.

Så nu ligger jag bara o glor på tv.
Dåligt väder så inte sugen på o hitta nått o göra.
Så stannar bara här.

Hunnit städa o tvätta. Funderar på o fixa lite käk o sen får man se va som händer.

Av bianca jögimar - 21 oktober 2016 20:08

Äntligen fredag!
Veckan har gått super fort, men nu är de bara helgen o hela nästa vecka kvar tills jag får träffa barnen!

Idag har man knappt gjort något. Eller knappt varit vaken..
Tog en pizza förut och somna när ja kom hem.. så sovit 4timmar.

Nu har jag tänt ljus, tagit fram godis skålen och mitt vin medans jag gosar under filten.
De här blir en skön fredag och de är precis va min kropp behöver!

Av bianca jögimar - 21 oktober 2016 00:30

I tisdags var det äntligen dags att träffa min stora prinsessa. Vi klädde ut oss till prinsessor, red runt på våra hästar, fikade, och drog ut på en promenad o cykeltur.
De va verkligen helt underbart o hon lös upp hela tiden!

I onsdags (igår) så fick jag träffa mollie bus.
Hon har växt så otroligt mycket! Helt sjukt.
Vi va bara hemma då de regna så mycket förutom sista 20minutrarna. Hon gick fram o tillbaka o gick helt själv till lekrummet o hämta leksaker. Händer verkligen mycket på 2veckor.

Under dessa dagar har jag hunnit med gymmet. Dags att ta tag i magen och få lite mer energi.

Idag fira man mollies kusin max som fyllde 1år. Blev en sväng med hans familj till bråstorp o sen bjöd man de på tacos.

Varit en helt underbar vecka!

Av bianca jögimar - 17 oktober 2016 21:52

Idag va det äntligen dagen kommen.
14 dagar sen jag träffa min son och de va helt underbart!!
Mitt hjärta ville typ explodera av all kärlek jag har och som jag fick o gav undee dessa 2 timmar idag.

Mason va idag förtjust i storasysters mimmie prinsesskrona, bilar, fiske spel och minionerna klistermärken!

Jag njöt av dagen till 270%.
Hade njutit ännu mer om man fick 1 timme extra. Hoppas de blir så i framtiden.

Imorgon kommer mimmie!
Hon va med i bilen när ja lämnade mason så passa då på o fråga vad hon ville göra imorgon.
Så imorgon, då är vi båda prinsessor!
Haha kommer bli super mysigt o ja längtar såååå.

Skapa flashcards