everydayisamiracel

Alla inlägg under december 2014

Av bianca jögimar - 20 december 2014 11:49

Idag är det hela 8 månader sen jag födde min vackra son.
Idag är han en stor pojke som ska åka och sova med pappa inatt medans jag ska gosa med sora systern!

Nu ligger ja o mimmie nerbäddade i min säng. Mason sover för tillfället.
Har hunnit rita med mimmie.
Städat. Ätit massa frukost och haft super kul.

Idag gick vi dessutom upp halv 9 då sa madon godmorgon och mimmie låg vaken brevid mig o gav världens leende när ja vakna. Så sött!

Idag kommer dessutom Nicole hit en stund.
Hoppas jag :D
Så ska vi leka med mimmie o sen ska jag allt ut och bjuda på lite fin middag!
Ikväll blir det äta lite godis och mysa ner oss under en filt.

Men nu ska ja vila.
Puss

Av bianca jögimar - 19 december 2014 05:54

Igår kväll så fick lilla mattias för sig att han skulle träffa mig så han tog taxin hit.
Vart en lugn kväll gill slut för mig som va helt förstörd innan han kom.

Nu ligger mitt fina hjärta o sover i aängen med katten o ja gick nyss upp för mason sa godmorgon.

Idag kommer mimmie stumpan o de ser ja jätte mycket emot :D

Av bianca jögimar - 13 december 2014 08:09

Mason sa godnatt kl 7 igår kväll.
Och sa godmorgon vid 6 imorse.
Så nu har vi fixat oss och packat inför dagen i linköping.

Ska sitta barnvakt åt lilla brorsdottern malva och tar med mig nicole som hjälp ifall båda skulle bli griniga samtidigt :)

Men nu måste ja klä på oss och knalla ut i snön.
Tjudeluuu :D

Av bianca jögimar - 6 december 2014 10:22

Inatt sov mimmie här. Mason sa godmorgon vid halv 8 och mimmie med.
Mamma sov över också då det är närmare till hennes jobb.

Men så vakna jag med världens smärta.
Feber,frossa,halsont,kramp i rygg och höfterna. Har så jävla ont så ja vill bara gråta ihjäl mig.

Men inatt hade man trevligt sällskap.
Matte & Billy kom förbi ett par timmar sen drog billy vid 2 tiden sen drog matte efter jag hade däckat i soffan runt 6 tiden.

Idag ska jag lyckas åka till väster till syster och försöka må bättre.

Av bianca jögimar - 5 december 2014 10:03

Somnade till slut. Fick sova 2.5 timme :D
Haha.
Mason somnade innan 21 igår kväll, han vaknade halv 10 idag!! :o
Super skönt, taaack :D

Nu ska ja väcka syrran, ta en cigg och städa lite innan jag åker hem.
Ska bli skönt o komma hem igen men hon har velat ha mig hos henne o då ställer jag gärna upp :)

Av bianca jögimar - 5 december 2014 00:23

Faan va ja är trött.
Fått världens jävla sömnproblem.
Propavanen funkar inte och imovanen vägrar jag ta. Tänker inte riskera och bli beroende.

Kan inte minnas när ja fick sove en hel natt utan o vakna..
Nu har ja vart vaken konstant i 3.5 dag.
Och vill fan sova.
Är äckligt jävla trött.
Huvudvärk delux av det med...

Inatt sover jag hos lillasyster iallafall.
Imorgon blir det att åka hem o spendera min värdefulla tid med barnen då dottern kommer.

Ska krypa ner o försöka igen..

Av bianca jögimar - 4 december 2014 08:14

Idag fick jag ett meddelande av min bror.
De önskar ja kommer in till dom när han jobbar så sussie inte är ensam.
Värmer i hela kroppen av o veta att ja kan hjälpa dom med finaste malva!

Sen så fråga han hur de går med mimmie och mason. Berätta som de va och han skrev de finaste ja kan få!

Kan inget annat än och älska honom.
En storebror som finns i vått och torrt.
Klart ja finns för dom då!


Har inte sovit på hela natten.
Käkat godis och glott på tv.
Mason har inte vaknat en ända gång.
Men han vakna kl 7 och somna nyligen om en liten stund.
Då blir de frukost för lilleman :D

Idag vet ja inte vad som händer.
Ska hem en sväng och kolla till posten och gosa med katten.
Mamma har sovit hos mig ett par nätter så han har inte varit ensam.
Som en viss psykobrud påstår.

Men nu ska ja slänga mig i soffan o njuta av lugnet.
Ciiiiiao.

Av bianca jögimar - 1 december 2014 11:17

Jag är så glad jag har hittat den här pojken.
Visst. Vi är inte tillsammans men han är ju den ända som finns där i vått och torrt.
Hur snäll som hellst.
En riktig nalle.

Han har fått mig att komma upp från botten.
Riktigt mysigt leende, världens gosigaste famn och somna i.
Han får mig att somna med ett leende och vakna gladare än nånsin.

När jag är med honom känns de som att allt negativt som hänt inte existerade.
Att jag är helt underbar på mitt egna sätt.
känner mig omtyckt och blir varm när han säger han saknar mig.
när vi pratar i telefonen är de bästa som finns.

Älskar och titta på honom.
Han har finaste ögonen man kan se.
Och hela han är underbar.

Förstår inte varför folk ska hålla på och tjata varför ja ska ligga med dom.
Jag är ingen slampa.
håller mig till honom.
Jag gillar den här killen.
och de står jag fast vid.


Lilla gubben :D

Skapa flashcards