everydayisamiracel

Alla inlägg under oktober 2013

Av bianca jögimar - 9 oktober 2013 18:02

Ibland när ja är ensam, i min egna lägenhet kan ja tänka.
Saknar att bo med någon. En som köper hem mat, lagar mat o som diskar. Nu är allt mitt jobb.
Saknar att få bo hemma med familjen. Aldrig ensam. Nu känns de så tomt o kollt.

Och den senaste tiden har ja tänkt mer o mer på graviditeten. Tänk om jag nt orkar längre. Den förjävla smärtan ja ska få gå igenom. Utan ens kärlek bredvid sig på förlossningen. Ingen o dampa på..
Vet inte va ja vill. Eller nu vet jag en sak o de är o köpa ostbågar om pengarna tillåter.. Får se.

Ska iaf dunka musik o bli lite pepp!

Av bianca jögimar - 4 oktober 2013 14:02

Åh de va på tiden. Nu är ja på spåret o blir den där hyper glada jag igen!
Inget kan få mig glad förutom musik. Tacka Gud för min spotify fortfarande vill spela för mig!
Åh är så glad så ja skulle kunna älska allt!! :D haha!

Favorit tröjan när ja är gravid ! :D

Skapa flashcards