everydayisamiracel

Alla inlägg under december 2013

Av bianca jögimar - 14 december 2013 23:31

Va ett litet tag sen igen.
Har ingen tanke på att skriva men nu så..
Hjärtat ligger i badet o ja glor på MiB.
Har så fruktansvärt ont i kroppen o pulsen är ju så otrolig jobbig. Sitter jag så känner jag den överallt som mqn känner kropps beröring.. o ngt med synen med då ja ser en svart "prick" överallt :/

Aja. Ska la kolla på filmen. Bye

Av bianca jögimar - 4 december 2013 22:03

Har gått mer än halva graviditeten nu! 51, 5% faktist.
Känns jätte skönt att tiden bara sprungit iväg och har nu bestämt mig för att inte visa mig mage förens vecka 23.
Fråga inte varför men känns skönast så.

Idag va de ultraljud som va på schemat.
Kolla hjärtat o de vanliga sen när hon nästan va färdig fråga vi efter könet.
En rackar unge där inne.
Skulle INTE visa först men efter lite buffer o sparkar så kunde hon se.
Våran lilla POJKE!!
Åh är så glad. En av varje typ o kommer bli så mysigt!

Nu så kommer vi till de roliga i graviditeten.
Komma på namn.
Rasmus vill ha knasiga namn från LoL och ja kan inget annat än att skratta åt dom..
Men han försöker iaf.
Jag har tänkt på lite annorlunda namn så de lär bli en överraskning!

Och i januari så blir det 3D/4D ultraljud har ja bestämt mig för.
Kostar drygt 1500 men är värt de när man får bilder o film.

Men nog om det.

Nu ligger ja o kollar på tv. Vrål hungrig IGEN
Så får försöka få i mig något då facebook frestar en med härlig mat..
Tack så mycket.

Men nu säger ja o sprattlande elefanten i magen godnatt!

Skapa flashcards