everydayisamiracel

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2019

Time for some change!

Av bianca jögimar - 29 augusti 2019 16:01

För en vecka sen tog jag mig modet att väga mig. Passade på när jag va onykter.
Visste att ja vägde mycket men inte såpass..
Så, nu är kosten ändrad.
Mindre potioner och nyttigare.
Redan minus 4kg. Så detta känns riktigt motiverande! Självklart "lyxar" jag till det med men inte alls lika ofta.
Men ja kämpar på! Hungern finns där, men med regelbundna tider så flyter de på rätt okej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bianca jögimar - 2 oktober 2019 14:36


Busskortet har gått ut och inte fått pengar att köpa nytt så nu är man fast hemma. Kan inge göra mer än att vänta på att de kommer in så för att fördriva tiden så städar man och målar lite. Inte för det är roligt o städa men kan lika gärna passa p...

Av bianca jögimar - 29 september 2019 16:06

Från att leva ensam, att bo med dåvarande bästa vänn, leva ensam och nobba min bästa vänn till att nu plocka upp hans ägodelar. Det är en omställning. Men en av de bästa besluten jag tagit. Så idag åkte han tillbaka till jobbet ett par dagar, käk...

Av bianca jögimar - 29 september 2019 11:25

Mollies pappa hittade oss i stadsparken och lekte en stund! Blev en kväll med vänner senare! ...

Av bianca jögimar - 24 september 2019 17:44


Trött, ont, psykisk ohälsa, omhändertagna barn. Ja livet leker med en. Den största boven i detta är nog all smärta jag har. Varje dag. Dag in, dag ut. För snart 2år sen fick jag veta om min tumör. För 4 år sen börja kroppen ge upp efter sista grav...

Av bianca jögimar - 24 september 2019 11:14

[Bild]

Skapa flashcards