everydayisamiracel

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av bianca jögimar - 23 mars 2015 17:22

Idag börja dagen med o laga stuvademakaroner och köttbullar.
Sen tog jag mig en mellis innan man tog en promenad. Kommer hem och är hungrig igen(?!!) Hmm... tog mig ännu en mellis och sen så köpte jag kotletter som min kock står o lagar nu.
Wtf.
Varför såå hungrig för? Haha riktigt illa.
Blir att dra till affärn o köpa hem lite mer till frysen. Innan ja lägger pengarna på annat skit som en gravid kvinna vill ha.. ja ni vet, dessa jävla cravings! Haha.

Sugen på o slänga på mig massa kläder, musik i lurarna och sen bara knalla iväg en stund. Men nu ska de käkas! ?

Av bianca jögimar - 23 mars 2015 10:21

Fy helvete vad man kan vara trött.
Usch. Inget roligt med de här...

Dagen börja iallafall med att min kära pojkvänn skrev ett helt random meddelande till mig. Sjukt underbar!

Sånt betyder massor!

Om 2 dagar är det eättegång och ja är hur jävla nervös som hellst.
1. Hur fan kommer jag dit?
2. Hur kommer det gå?

Hoppas innerligen att jag vinner. Att hennes idiot till biologisk pappa inte förstör allt för henne. Hon brhöver sin mamma. RIKTIGA mamma. Får se om jag dessutom får förlängt umgänge. Skulle vara sååå uppskattat att bara få en dag med henne o leka o göra annat utan o brhöva speinga runt efter grabben. Haha.

Ovido - Quiz & Flashcards