everydayisamiracel

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av bianca jögimar - 26 augusti 2013 22:27

Har vart hos mamma och packat ner det mesta med hennes hjälp.
Återstår lite smått men inte mängder.
Ska bli så skönt att flytta till eget o göra som JAG vill!
Im so happy!

Vart verkstan nyss o köpte energi dricka o lite gott, mumma.
Nu gör vi varma mackor för är lite hungriga :)
Sen blir de o slå på en film o bara njuta av hund ledigheten.
Men saknar Kicko redan, vem ska stöka ner o skälla? :(
Får be Rasmus göra de istället..
Imorgon är de inget speciellt på schemat, ta de lugnt o hitta på något om vädret tillåter, och hoppas på o få nycklarna på torsdag kväll eller fredag morgon :)
Så får jag en ny säng av brorsan och hans fru! :)
Tack ännu en gång!
Men nu ska jag väll nt skriva mer så ni orkar läsa ;)
Haha, godnatt på er!

Av bianca jögimar - 26 augusti 2013 15:24

Idag blev det sjukhuset o sen fick vi hundvakt så passa på o bli bjuden på en Linköping resa av hjärtat! :)
Han är på möte, jag glor o orkar nt med den förbaskade musiken i väntrummet!!!
Blöööö!

Sen blir de att dra hem o få hyran betald sen blir de o flytta in :D
Tur jag har sparpengar så jag har råd med flytt!
De går nog finemang, nu ska jag spara batteri så herrå! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards