everydayisamiracel

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av bianca jögimar - 21 augusti 2013 14:36

Som rubriken lyder. Allt flyter verkligen på. Jag kan inte ha de mycket bättre än vad jag har det nu.
Imorgon får jag veta vilken plats jag har på dom andra lägenheterna, på fredag får ja veta om ja får lägenheten elle ej. På måndag blir de Gyn för o kolla magen för har så fruktansvärt ont.

Mitt liv kan bara inte bli så mycket bättre. Ser verkligen fram emot att få flytta, kommer bli super härligt att få ett eget.

Nu ska ja vila lite efter en härlig lång promenad med hunden!

Av bianca jögimar - 21 augusti 2013 00:31

Har inte skrivit på ett tag för har vart upptagen med lägenheter o massa andra grejor.
Men igår flöt allting på!
Kollade på en lägenhet, låg 2a och sen fick jag veta att ja fått skattepengar så drog till Linköping o köpte hem lite saker som kan behövas! :)

Idag blev de möte med kuratorn och sen va med Rasmus o Tobbe på stan. Blev pizza o köpa ny laddare till mobilen. Senare drog vi till rusta o hitta massa saker smått o gått som också behövdes så ännu mer köptes :).
Drog hem till morsan min o gick senare till östenssons för att bjuda henne på biskvier och lite cigg för ja skämde ut henne på Facebook så ja höll på o skratta ihjäl mig.
Men nu ligger jag hos Rasmus o tittar på tv med lite cheeseballs o godis o de viktigaste, cola! Hihih.
Ska snart sova så ja orkar imorgon, godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards