everydayisamiracel

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av bianca jögimar - 12 februari 2015 13:50

Idag ringde hjärtat mig för o be mig åka till hans jobb och lämna saker han glömde imorse. Sagt och gjort hoppa jag upp ur sängen och tog första bussen dit.
När ja tagit bussen tillbaka till väater så gick jag till affären för o köpa hem lite mat och grejor så man kan äta.

Så nu har jag lagat mat, tog ett bra tag men nu är det gjort. Bara vänta på att han kommer hem så vi kan käka.
Sen blir det kanske att åka hem till min morsa och syster för o umgås en stund.
Om han orkar men det tror jag då han köpte sog en moppe inatt.

Nu sitter jag o kollar på Seinfeld och bara softar. Ska knalla iväg o hämta lite godis men känns som de är för långt till andra sidan rummet. Såå trött är jag haha.

Ovido - Quiz & Flashcards