everydayisamiracel

Alla inlägg den 6 september 2013

Av bianca jögimar - 6 september 2013 21:52

Helt ensam i lägenheten. Ingen pojkvän, ingen hund :(
Känns nästa vidrigt tomt. Idag har de inte hänt mycket. Vakna hos Rasmus sen lämna ja saker hemma sen drog vi till morsan där han lämna av mig. Sen åkte vi hem till mig.
Kolla lite tv sen drog han.
Idag skrev jag också att jag va gravid. Vart en chock för mig med då jag inte va tillräckligt förberedd på det men de gick som de gick. Har inte pratat så mkt med hnm sen dess...
Tog en lång promenad förut. Blev att gå runt ekön sen ner mot bergsätter o gena över bondebacka hem.
Har ätit nu, ett par mackor blev dagens lunch efter smörgåstårta hos mamma tidigare idag.
Nu kollar jag på film o ska snart krypa ner o sova. R svarar ändå nt så onödigt o hålla sig vaken då.

Ovido - Quiz & Flashcards