everydayisamiracel

Alla inlägg den 18 september 2017

Av bianca jögimar - 18 september 2017 12:52

Sen ungefär 5/6 månader tillbaka så har min lymfkörtel bakom högra örat varit svullen. Ca 1,5cm större än andra örat.
Jag har ju inte tänkt mer på det förens någon vecka tillbaka.

Jag önskar ja tittade upp den direkt för nu så lider jag så trött är ja på smärta.

Jo, så nu är det så att min gomes högra sida har svullnat upp, spenan är växelvis normal för att sedan bli sten hård och dra sig sidled.
Har någonting innanför huden o det känns som en stor knöl, för när jaf sväljer så känner jag den jätte tydligt.
Spenan i gomen gör ju så att de känns konstant som jag har något där som inte vill försvinna. Och varje hång ja sväljer så börjar "knölen" att pulsera/krampa.
Innuti halsen är jag svullen. Riktigt ansträngande att andas och ibland så känns det i bröstet. Skakar jag på huvudet för fort så känns de som att få en bomb exploderad i halsen.
Utöver detta så kan halsen plötsligt bli jätte stel.
De krampar såpass att de känns som man drar åt huden så hårt de bara går.
Så man kan ju gissa hur jag mår...
Har gråtit sen i fredags då VC inte kunde ta emot mitt samtal.
Så tack för gnället.

Ovido - Quiz & Flashcards