everydayisamiracel

Alla inlägg den 16 juni 2016

Av bianca jögimar - 16 juni 2016 14:57

Pratade nyss med advokaten.

Socialen har satt umgängesbegränsning och ansökt om kontaktperson till varje umgänge.
De hade även sags att ja behöver hjälp med min vardag och att betala räkningar.
De ända ja behövs hjälp med är att komma ikapp med elräkningen sen är de inga problem!!
De har inte ens nämnt om ja behöver boendestöd o påstår att ja inte vill ta emot hjälp.

De påstår att ja inte kan göra välling åt mollie. Men hur kommer de sig att hon har en jätte fin viktkurva hos BVC? Att ja inte kan skydda barnen från trappor eller andra faror.
Men mina barn är duktiga på o gå upp och ner från trappor.
Allt man behöver göra är att finnas till hands men inte behöver ja stå bredvid o hålla dom i handen.
Att ja inte har koll på dom.
På sisa umgänget va vi i stadsparken o de var massvis med barn.
Mollie skrek som en tok o ja försökte få henne lugn.
När ja tittar upp såg ja inte Mason direkt o frågade då en gammal kompis vart han va, men då såg ja honom direkt.
De händer ALLA någon gång att man inte ser sitt barn direkt när man tittar upp o letar efter dom.
Ska alla bli av med sina barn för det?

Trött på det här.
Ja kämpar så ja inte orkar med något annat om dagarna.
Kämpar för o ens kunna äta eller skratta o träffa familj o vänner.
ja vill bara gräva en grav.
Men samtidigt vet ja att mina barn behöver mig. Även fast de inte förstår situationen nu.
Ja vet att de behöver mig lika mycket som ja behöver dom.
De är skälet till att jaglever o kämpar ända in i glöden.
Dom är mitt allt.
ALLT.

så är de någon som vill påpeka något ja är dålig på så skriv!!!
Ni kan va anonyma.

För om ja är en sån dålig mamma, HJÄLP MIG O BLI BÄTTRE!

Ovido - Quiz & Flashcards