everydayisamiracel

Alla inlägg den 21 juli 2017

Av bianca jögimar - 21 juli 2017 22:45

Idag har man varit så otroligt trött.
Somna om vid 9 o vaknar 10 o får börja stress städa då nicole kom förbi.

När hon drog så däcka man direkt.
Skulle ha lagat mat men de finns de ingen lust till så blev bjuden på kebabtallrik.

Ja ska iallafall säga godnatt till denna dag så man börjar morgondagen med glatt humör o massvis energi!
För då ska de leeeekas!!

Av bianca jögimar - 21 juli 2017 09:11

Jo, så atte.
Innan semestern börja för min psykolog och terapeut så ringde de o meddela att jag inte behöver komma till dom över sommaren och att de skickar ny tid till höst.
De senaste dagarna har ja bara kännt, jaha.. men måendet då?

Håret har börjat gå av bara ja tittar på de eller säger till att det är dags att borsta ur morgonrufset. Som om håret flyr...
Nagelbanden spricker o slutar inte.
Naglarna har blivit så tunna så de går av eller spricker konstant.
Maten då?
Jo vissa dagar har ja aptit.
Men sen kan de gå upp till 3-4 dagar utan riktig mat. Lever då på massa godis..
Har börjat få ont i lederna, främst min högra hand och höfterna. Så idag är de 2a dagen ja är liggandes för att ladda upp med krafter för 2 fulla dagar av bus med mina små trollisar.
Min deppression har blivit värre då jag inte ens vill gå ut för de finns folk som leker eller grejar. Får riktig ångest om saker planeras och ja har 0koll.
Hoppas på att denna marddröms tid i mitt liv ska ta slut.
Så man kan återgå till den glada, trevliga, sociala jag!

Menmen.
Som vanligt får man kämpa på själv.
Även fast vänner o familj finns.

Ovido - Quiz & Flashcards