everydayisamiracel

Alla inlägg den 11 juli 2017

Av bianca jögimar - 11 juli 2017 16:42

Idag har de varit en sån äcklig seg dag.
Löjligt seg.
På detta så va mitt humör o tålamod på botten. Ville ingenting, verkligen ingenting.

Men de fick sig en vändning då fredrik fick mig på lite bättre humör och några smörgåsrån. Så vi tog oss en promenad till stan så ja kunde köpa tobak då allt är slut.

De ända jobbiga va att de va onödigt varmt med stekande sol.
Jag hatar värme.
Av solen så får ja solsting verkligen direkt så ja söker desperat efter skugga och sittplatser. Men idag va turen inte på min sida utan sol hela vägen och ett par stopp för mig så ja överlevde. Haha.

Nu är jag hemma igen men blir kanske o köpa lite frukter o sen dra till stranden o bara njuta då de blåser mer där!

Ovido - Quiz & Flashcards