everydayisamiracel

Direktlänk till inlägg 9 juli 2017

Ensamheten svider.

Av bianca jögimar - 9 juli 2017 16:15

Som ja skrev innan, idag va de dags för mollie mys! Idag fick fredrik vara med vid hämtningen och han fick då se hur mason reagerar när han inte får följa med.
Mason och mollie sov när de kom till parkeringen så f.hemspappan fick väcka mollie och då vakna mason till.
Så fort hans ögon fick syn på mig så lyste han upp som en sol. Han knäppte upp bältet och ville följa med oss.
F.hemspappan va snabb med att knäppa dit bältet igen o ja fick ännu en gång neka grabben att följa med. Och man såg verkligen besvikelsen och man märkte den då han inte ville säga något eller ens ge en slängpuss..

Iallafall, när mollie och vi sagt hejdå så gick vi förbi lekparken. Som vanligt vill hon gunga de första hon gör för att sen få fart på benen haha!
Blev en stund ute innan vi gick in för att äta lite mat och busa.
Efter en stund när maten va smällt så tog vi med oss lite leksaker ut som hon fick bestämma. Perfekt väder hade vi med så dagen vart helt perfekt!
Tog väll 1timme innan hon tröttna på att vara ute så då släpa vi in allt igen för o hitta på massa annat bus.

Dessa 3timmar hinner man knappt nånting på.. precis när barnen börjar bli trygga och vill göra massvis så måste man avbryta fint för att meddela det är dags att gå till bilen.
Så nästa gång ja får träffa mina barn så är det 6timmar och jag hoppas vi får massa kul o bus och massvis med mys.
Framför allt att klockan går sakta..

Nu när mollie åkte så sugs all energi ifrån mig. Det är leksaker spridda lite varsom och det är disk o gud vet vart sanden ligger utspridd från lekparken.
Föe imorgon kommer de inga barn och inte flera dagar efter det. Så de känns helt meningslöst och städa upp men samtidigt får ja sån ångest av att se deras leksaker med vetskapen att de dröjer 13dagar tills de kommer hem igen.

Så nu är jag nerslängd i soffan och det ända man kan höra det är klockan och mina hjärtslag. Så tyst är det och inte på ett skönt sätt..
Ända gången tysnad är skönt det är när man hör sina barn andas när de sover.

Men nu kommer de några bilder ifrån helgen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bianca jögimar - 2 oktober 2019 14:36


Busskortet har gått ut och inte fått pengar att köpa nytt så nu är man fast hemma. Kan inge göra mer än att vänta på att de kommer in så för att fördriva tiden så städar man och målar lite. Inte för det är roligt o städa men kan lika gärna passa p...

Av bianca jögimar - 29 september 2019 16:06

Från att leva ensam, att bo med dåvarande bästa vänn, leva ensam och nobba min bästa vänn till att nu plocka upp hans ägodelar. Det är en omställning. Men en av de bästa besluten jag tagit. Så idag åkte han tillbaka till jobbet ett par dagar, käk...

Av bianca jögimar - 29 september 2019 11:25

Mollies pappa hittade oss i stadsparken och lekte en stund! Blev en kväll med vänner senare! ...

Av bianca jögimar - 24 september 2019 17:44


Trött, ont, psykisk ohälsa, omhändertagna barn. Ja livet leker med en. Den största boven i detta är nog all smärta jag har. Varje dag. Dag in, dag ut. För snart 2år sen fick jag veta om min tumör. För 4 år sen börja kroppen ge upp efter sista grav...

Av bianca jögimar - 24 september 2019 11:14

[Bild]

Skapa flashcards