everydayisamiracel

Alla inlägg den 29 april 2017

Av bianca jögimar - 29 april 2017 16:33

Idag kom Mimmie och Mason hem på umgänge.
De va jätte roligt och massa bus o spring.
Vi hittade ett par brandbilar som va väldigt intressant att titta på och när brandmännen kom tillbaka så visa dom upp lite saker som fanns där inne. De vart jätte blyga men efteråt så märkte man hur intressant det var.

Vi gick till lekparken där de hoppades, gunga, jaga.
De lekte poliser och att jag va fången, tjuven dvs.
De tryckte ner mig på golvet i "polisbilen" och skrek att jag inte får gå nånstans för jag ska till fängelset. Haha!!
Oj så de skrattade och hade roligt.
De låtsades "skjuta" mig och skrek pang pang. Jag undrar mer var de fått de ifrån för de va helt nytt!

De cyklades och sparkcykeln va populär.
De gled runt på de i 2timmar innan ja övertala dom att vi måste hem o fixa inför lämningen.

Så när vi kom hem varva vi ner lite då dom va trötta. Så glodde lite på tv och lördagsgodis.

När de va dags att klä på dom börja problemet.
Mason skrek för fulla muggar, åla sig runt och klamra sig fast i armen på mig.
Mimmie försökte trösta han och sa upprepande gånger "Mason jag vet du vill stanna hos mamma. Men de bestämmer inte hon. Det gör tanterna "
Då börja jag gråta.
Försökte i 30minuter att få på mason skorna o jackan men de gick inte.
Bad mimmie ta fram medicinen så han kunde ta den men de vart bara att han slängde runt på sig själv och skrek.

De gjorde så ont. Han tröck verkligen in sig själv i mig och krama mig. Han ville verkligen inte gå.
Och mimmie förstod det o försökte trösta oss båda samtidigt som hon sa att hon själv blir ledsen när han gråter sådär.
Till slut så slängde ja ner skorna i en påse, fick på han jackan o så sprang vi till bilen.
När han sätts i bilen så säger han "min mamma, mimmies mamma, ninni (mollie) mamma.
Sen stängdes dörren o ja kunde se hans blick genom rutan.
Hemskt!
Så fort ja kom hem så kom panikattacken.

Jag älskar mina barn så jävla mycket.
Men att inte kunna trösta och finnas där 24/7 är grymt jobbigt.
Hoppas innerliggen de är en period.

Skapa flashcards