everydayisamiracel

Alla inlägg den 27 april 2017

Av bianca jögimar - 27 april 2017 16:39

Igår va de möte på psykiatrin för mitt mående. Mötet bestod av massa annat.
En klar besvikelse från min sida som bara vill få må bra och få tillbaka min livsenergi.

Iallafall, fick ännu en diagnos.
Känns lite sisådär.
Jag, en till diagnos.
Men de kan förklara mycket.

Jag har gått från stress tålig till att inte klara av stress allt. O detta har lett till psykisk ohälsa.
Har gått från att lära mig saker direkt till att knappt få in saker i huvudet.
Klarar inte av nya saker o nya möjligheter.
Så jag står o bara trampar o trampar utan att komma någonstans.
Så jag ger denna termin ut ett försök annars funderar jag på nya möjligheter.
Hitta en utbildning där slutresultatet är där ja får jobba på egen hand o mindre stress.

Allt runt omkring mig är en faktor till att jag mår så här.
Mycket press, stress, höga krav och förväntningar.

Nu är de dags att fokusera på mig.
Mig o mina barn är i fokus.
Allt för oss!

Ovido - Quiz & Flashcards