everydayisamiracel

Alla inlägg den 2 april 2017

Av bianca jögimar - 2 april 2017 15:23

Idag va mollie här.
Super härligt humör och vädret likadant.
Häntnigen va riktigt påfrestande för mig då mason vart ledsen.
Han ropa efter mig och sen visa det sig att han ville med mig hem och börja få tårar.
De gör så förbannat ont i mig.
Igår sa han innan familjehemmet kom och hämta att han inte ville åka för att vara med mig.
Han börjar bli mer och mer upprörd för varje hämtning och lämningen är lite varierande men oftast vill han vara med mig...
Tufft när ja står handfallen och kan inte göra något åt det där och då förutom att uppmuntra att de inte är länge innan nästa gång.. fast det är ju en lögn bara det.

Iallafall, tog en promenad när hon kom och sen va vi ute i lekparken!
De va en riktig höjdare.
När vi kom in va de dags för lite käk och så fick hon lite fika.
Innan de va dags att åka igen så gick vi ut för en sista sväng i lekparken.

Nu är de tomt o tyst, känns på knas för fel..
Men nu ska man städa upp de hon dragit fram!

Av bianca jögimar - 2 april 2017 11:19

Igår va de dags att leka med barnen!
Syrran va med och OJ så glada barn man hade. Jag är höjdrädd så moster fick klättra medans ja sprang runt på markplan o kolla så ingen kom till skada haha.
Efter en stund tog vi en promenad till burger king o hungriga barn o jätte nöjda för sina leksaker. Sen va vi i lekparken där ungarna skoja o stoja, där deog mason upp mig o fy va ja va rädd men fick bita ihop!

Idag är de mollie dag o de ska bli så mysigt!
Har hon rätt kläder så drar vi ut i solen :D

Ovido - Quiz & Flashcards