everydayisamiracel

Alla inlägg den 16 mars 2017

Av bianca jögimar - 16 mars 2017 10:35

Hello. Länge sen man skrev något!
Det har hänt riktigt mycket sen sist.
Både positivt och negativt.

Mitt mående har dalat något otroligt den senaste månaden sen vi gjorde slut.
Kroppen har satt sig på strejk.
Men nu de senaste dagarna börjar de komma tillbaka och hoppas det fortsätter så!

Jag har haft ett stort problem. Det är mitt ätande och välmående.
Haft stort kontroll behov vad jag fått i mig. Har jag fått i mig för mycket så har jag fått panik och tagit extrema promenader. Funnits tankar på att kräka upp allt men tackar gud att jag aldrig gjort det.
Förlorar väldigt mycket runt midjan och magen. Men de finns ändå massor kvar som jag har komplex över. Så promenader framöver nu är för att hålla kroppen igång.
Men från att inte kunna äta en tallrik mat om dagen till att äta 2portioner är starkt av mig!
Jag är stolt över de.
Och de är inte halvfulla utan 1om dagen är liten och den andra är överfull.

Dagen börja med lite mys i soffan med kissen och sen laga jag mat, klockan är inte ens 11..
Om en stund är det dags för sista lektionen den här veckan i skolan sen dags att ta o underhålla hemmet lite. I helgen kommer mina älskade barn förbi och ja hoppas att de är helt friska!

Men nu är det dags att fixa sig och hitta lite kläder efter väder, för idag är det sol!

Ovido - Quiz & Flashcards