everydayisamiracel

Alla inlägg den 19 december 2016

Av bianca jögimar - 19 december 2016 17:41

Jag är inne i en liten svacka nu.
Inget duger. Jag mår skit.
Bara gråter. Vill slå sönfer allt. Vill dränka mig själv, typ.

Just nu är allt bara kaos i mitt huvud.
Vet inte vart jag ska ta vägen.
Får snart ta fram min ångest medicin igen.
Klarat mig utan den ett par veckor. Kanske nån månad.

Eller så mår jag bara dåligt för de är så mycket runt omkring mig.

I jul önskar jag mig bara två saker.
Att få må bra och att julen blir helt underbar med barnen och familj.

Tills dess är det stress.
Jag måste hitta julklappar..
Mimmie önskar sig hästar.. mennja hittar då fanimig ingenting! Kollat på fel platser kanske... jaja.

Nu ska jag krypa ner under filten och gråta lite till. Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards