everydayisamiracel

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av bianca jögimar - 19 maj 2015 19:05

Idag har de varit en lugn dag.
Inte gjort ett skit flrutom och andas, dricka och 5000 toabesök annars har ja bara funnits här..

Betalat hyran, blivit nykär haha, haft gäster till gubben och min bästa vän, tvn.

Ikväll blir de kanske besök av syster.
Sugen på något från pizzerian men what?

Ja, vila upp sig innan möte imorgon för o sen vänta till torsdag morgon då ja åker o hämtar hem tösa.

Fått höra att barnens pappa varit i stan men inte haft mage o höra av sig. Stort besviken på honom. Ja o fredrik.
Vill bara barnen får träffa mannen som skapade dom. I mina ögon är han inte pappa, bara han som skapa dom o gav iväg dom. Men min ilska o frustration mot honom släppte ja för länge sen.

Nu ska ja ladda mobilen sen käka.
Ha de bra alla läsare!

Av bianca jögimar - 19 maj 2015 12:04

Igår va vi på första ultraljudet!
Hjärtat tyckte de va jätte facinerande och han frågade massvis. Han fick hjälp med o se vad som va vad och hela han lös upp.

Bebisens hjärta tickade, den var vaken och kissnödig haha!
2armar och 2ben.
1:20000 att de finns chans för kromosomavikelse o de är de bästa som finns för chansen är ju superlåg o ja slipper ta fostervattentest.

Istället för beräknadfödsel den 23november vilket är min födelsedag är den beräknad till min brors födelsedag, den 21november.
Så blir spännande om den kommer på BF som mason gjorde!

Om 1månad ska vi göra ett ultraljud igen och då ville hjärtat veta kön om bebisen tillåter de o inte ligger med korsade ben som igår. Haha va spääännande! :D

Ovido - Quiz & Flashcards