everydayisamiracel

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av bianca jögimar - 16 maj 2015 16:48

Dagen har varit riktigt sne hittils.
Fick precis in gubben från balkongen, tvättmaskinen är på, mat har ja redan ätit o nu blir de ännu mer små plock.
Men som vissa påstår att ja aldrig gör något har helt fel.
Ja städar varje dag, plockar undan varje dag.

Men nu ska ja vila lite av friska luften o sen fortsätta :))

Av bianca jögimar - 16 maj 2015 11:10

Helgen kunde ha börjar bättre.
Vakna 20ggr av marddrömmar och att F inte va hemma under hela natten.
Han vet att de är ända tiden under dygnet vi kan umgås.. men nu sover han, på balkongen.
Känner mig bara så lämnad när han gör så.
Och inte lyssnar han på mig heller eller svarar mig när ja skriver.
Påminner lite om de värsta förhållandet i mitt liv, där sånt bara betydde otrohet.

Men inte de lättaste o tänka så..
Ja blir bara så ledsen o arg att han inte kan umgås med mig.. han finns här men är inte med mig.

Ovido - Quiz & Flashcards