everydayisamiracel

Alla inlägg den 11 april 2015

Av bianca jögimar - 11 april 2015 21:10

Igår, fredag den 10 april fick jag de bästa samtalet i mitt liv.
Min advokat ringde.
Mimmie blev AV med sitt LVU och Mason fick INGEN LVU.
Fy helvete va glad ja blev.
80% av ångesten flög av mina axlar.
Är en helt annan människa nu.
Bättre mamma som mår ännu bättre!

Och som ett plus på den dagen skulle ja ha helg umgänge med BÅDA barnen.

Vi har matat ankor med moster o pappa fredrik. Gått en lång promenad.
Varit på tivolit och åkt massvis med gånger.
Vi har ätit jordgubbar, glass o grädde till lyx våfflorna!

Imorgon är de sista dagen denna vecka.
Nästa vecka kommer bara grabben.

Imorgon ska vi träffa moster igen, ta en sväng till tivolit igen HAHA och spendera sista biljetterna.

Nästa gång båda barnen är här firar vi masons födelsedag.
Grabben fyller redan 1år om 9 dagar.
Hujeda mig!!

Då ska vi bjuda farmor och fastrar o barn o hela min familj. Kommer bli några stycken men kul kommer de bli!!

Nu ska ja krypa ner i sängen o vänta in min kära pojkvänn. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards