everydayisamiracel

Alla inlägg under mars 2015

Av bianca jögimar - 1 mars 2015 00:07

Jag startade dagen 04.45 av att mimmie hade gått i sömnen och letade efter mig då hon sover i sitt rum med lillebror på nätterna istället för med mig och fredrik.

Käkade frukost som aldrig förr sen tog vi oss en lång promenad och kasta bröd till ankorna. De va super kul tyckte mimmie.

Hela dagen har man fått höra att mimmie äldkar mig och att jag älskar henne. Min vackra prinsessa!

Fick besök av syrran/moster idag med och hennes hund. Fyfan vad mason har saknat Akke. Han sken upp o kröp efter som en tok med eld i brallorna haha!
Roligt de uppskattades då jag bjöd henne på lunch.
Potatisklyftor, beasås, sallad och snitzel.
Yummy!

Senare kom fredriks morsa förbi då hon ville träffa sina såkallade barnbarn.
De gick bättre än förväntat.
Med sig hade hon sin syster och en liten grabb på 4 år som hette ludvig.
Mimmie fastnade för honom direkt så de sprang runt o lekte o blåste såpbubblor med mig och "farmor".
De va roligt o se hur hon blir glad av o träffa andra barn. Värmer mamma hjärtat!

När alla hade dragit så fixa ja barnen ingär natten efter att F hade tagit dom så ja kunde få en ordentlig skön dusch.
Efter de så däcka mimmie i soffan och mason i famnen o precis lagom med medicinen.

Nu sover dom sen ett par timmar. Vaknat i omgångar för de va så mycket intryck idag.
Får se hur mycket sömn man får.
Pojken min är vaken idag! Wow säger jag.. så vi har kollat på film o ja har bara njutit av lugn och hans närhet.
Nu sitter han o ritar o ja ska försöka sova. Godnatt!

Skapa flashcards