everydayisamiracel

Alla inlägg under februari 2015

Av bianca jögimar - 11 februari 2015 11:10

Igår va det en stor dag för mig.
Min älskade son blev tagen från mig den 27december. Omedelbar omhändertagande lvu. Den 5februari va jag på tingsrätten och kämpade med att han inte skulle få lvu.
JAG VANN!!
Den chocken jag fick när soxial sekreterarn berättade det, den va ofattbar. Tappade orden och blev helt tom i huvudet.
Jag va inställd på att det skulle bli ett lvu då dottern fick det 1 månad tidigare.
Men nu har jag på papper att jag kan ge honom trygghet och omvårdnad.
Nu ska jag börja på lotsen.
Får ett extra dygn med honom varannanvecka för att visa att jag tar hand om honom. Kan läsa av honom.
Regelbundna mattider och bad,blöjbyten ja allt.
Jag ska få hem min pojke.
Inom snar framtid.
Innan dess är de lite att göra.

Har överklagat mimmies lvu med.
Så blir troligtvis ner till kammarrätten i jönköping. Hoppas innerligen att de blir lättare att få hem henne nu när jag vunnit över lillebror mason.

Har världens bästa pojkvänn.
Som har funnits där för mig sen dag 1 då jag lämnade barnens pappa.

Från början va vi bara kompisar, visa sig sen att ja kunde berätta allt till honom.
Han va 110% ärlig mot mig.
Sen vart de känslor inblandade och efter ett tag bestämdes det att vi va ett par.

Barnen kan inte ha en bättre manlig förebild än honom. Han älskar dom som de vore hans egna. Och de viktigaste,
Dom avgudar honom!
Mitt liv har äntligen börjat falla på plats och jag är mer än lycklig.

Tack alla som har stöttat mig.
Ni betyder otroligt mycket!!

Skapa flashcards