everydayisamiracel

Direktlänk till inlägg 21 februari 2015

så lycklig

Av bianca jögimar - 21 februari 2015 22:36

Hej!

Jag är såå obeskrivligt lycklig.
Har världens underbaraste man i mitt liv.
Två underbara barn.
En underbar familj och världens bästa kompis.
Kan ja kräva mera?!
Nej.

Det pirrar i magen när jag tittar på fredrik.
När jag får en puss eller en kram.
Att ens få vara i hans närhet är bara WOW!
Jag trodde aldrig ja skulle få ha en sån person i mitt liv.
Som uppskattar att jag ens finns.
Även fast han har svårt att visa att han gillar mig så visar han det genom o va sig själv.

Och pirret jag får av o veta att min son ska flytta hem snart är bara helt fantastisk!
Dottern ska ja börja med snart med o de kommer bli grymt!
Barnen har en ny "pappa" som de älskar och verkligen gillar att vara med.
Mina små underbara troll ?


Nu lagar pojken mat och sen blir det godis.
Är ju efter allt lördag ?

 
 
Ingen bild

anonym

28 februari 2015 12:15

vilken gris du har hittat i svinstian :D

bianca jögimar

28 februari 2015 23:57

Ursäkta? Vilken gris i vilken svinstia?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bianca jögimar - 2 oktober 2019 14:36


Busskortet har gått ut och inte fått pengar att köpa nytt så nu är man fast hemma. Kan inge göra mer än att vänta på att de kommer in så för att fördriva tiden så städar man och målar lite. Inte för det är roligt o städa men kan lika gärna passa p...

Av bianca jögimar - 29 september 2019 16:06

Från att leva ensam, att bo med dåvarande bästa vänn, leva ensam och nobba min bästa vänn till att nu plocka upp hans ägodelar. Det är en omställning. Men en av de bästa besluten jag tagit. Så idag åkte han tillbaka till jobbet ett par dagar, käk...

Av bianca jögimar - 29 september 2019 11:25

Mollies pappa hittade oss i stadsparken och lekte en stund! Blev en kväll med vänner senare! ...

Av bianca jögimar - 24 september 2019 17:44


Trött, ont, psykisk ohälsa, omhändertagna barn. Ja livet leker med en. Den största boven i detta är nog all smärta jag har. Varje dag. Dag in, dag ut. För snart 2år sen fick jag veta om min tumör. För 4 år sen börja kroppen ge upp efter sista grav...

Av bianca jögimar - 24 september 2019 11:14

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards