everydayisamiracel

Alla inlägg under oktober 2014

Av bianca jögimar - 2 oktober 2014 15:11

Hej!

Va ännu ett tag sen man uppdatera så nu blir det en!

Har inte hänt så mycket sen sist.
Grabben är 5 månader och tänder är påväg!
Extra gnällig o mycket i famnen.
Mimmie har blivit en stor flicka nu.
Hon har lärt sig fler och fler ord. Jätte duktig!

Vi har varit på tivoli, vart med kompisar och massa öek och bus.
Börjar bli bättre med nattningen för henne.
Såå skönt o slippa bråka med henne.

Igår så flyttade Sophie in till mig tills hon fått egen lägenhet. Kul med lite sällskap när rasmus spelar.
Idag har jag städat, bytt säng kläder, glott på tv och käkat godis och myst med lill prinsen.
Jag och rasmus funderar på att dra till ÖoB för o köpa några smålådor och ha blöjor resp. Andra liknande saker i.
Ska sätta upp tavlor i barnens rum, sortera böcker och skura golv.
Aänkte Masons säng med då han sover bättre ju längre ner han ligger :)

Nu ligger jag själv i mitt sovrum, mason i sitt rum, sophie och rasmus i tv rummet.
Socialt? Inte just nu hehe.
Men jag ska bli bättre på att uppdatera.

Mimmie ska få en utökning dvs föelängning när hon ska vara hos mig. Istället för fredag kl 09.45 kommer hon torsdag 16.00 till söndag 18.00
Kanske man lyckas få lite bättre kvällsrutin men ja tycker de funkar bra hittils!!
Mason är morgon pigg och går upp mellan halv 6 och 8. Jätte kul tycker jag (;
Haha eller inte...

Men ska passa på och njuta av lugnet.
Hejdå amigos!

Skapa flashcards