everydayisamiracel

Alla inlägg den 1 september 2013

Av bianca jögimar - 1 september 2013 16:09

Hej igen! Har gjort lite saker sen ja skrev sist. Har fixat käk o inflyttnings fest med dom närmaste till Rasmus och mig.
Idag har jag inte gjort mycket, vakna kl 8? Tror jag.
Sen har jag gjort frukost till pojken o mig, blev varma mackor och till lunch blev de pasta o köttbullar, får se vad som blir sen har typ inget o välja på.
Har hämtat hem Kicko igen o han ligger på en filt framför tvn o sover efter en skön promenad i bondebacka!
Rasmus är ute o gör något med moppen som minnet inte vill komma ihåg.. Men får se vad som händer när han kommer sen! Jag har iaf diskat färdigt o blir o dammsuga rätt snart när mamma har kommit förbi en snabbis. Sen blir de sängen för mig!

Av bianca jögimar - 1 september 2013 16:06

Hej igen! Har gjort lite saker sen ja skrev sist. Har fixat käk o inflyttnings fest med dom närmaste till Rasmus och mig.
Idag har jag inte gjort mycket, vakna kl 8? Tror jag.
Sen har jag gjort frukost till pojken o mig, blev varma mackor och till lunch blev de pasta o köttbullar, får se vad som blir sen har typ inget o välja på.
Har hämtat hem Kicko igen o han ligger på en filt framför tvn o sover efter en skön promenad i bondebacka!
Rasmus är ute o gör något med moppen som minnet inte vill komma ihåg.. Men får se vad som händer när han kommer sen! Jag har iaf diskat färdigt o blir o dammsuga rätt snart när mamma har kommit förbi en snabbis. Sen blir de sängen för mig!

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards