everydayisamiracel

Alla inlägg under augusti 2013

Av bianca jögimar - 15 augusti 2013 19:53

Vart Linköping med morsan, jory och pojken! Blev en runda på Ikea och sen biltema. Blev till o med o köpa lite kläder som jag bara ÄLSKAR! :D
Haha. Blev även en runda till berg slussar o käka lite glass innan hemförd. Nu sitter jag hundvakt åt älskade Kicko sen imorgon blir de tusen ärenden på stan. Så ska väll ta o städa lite medans killen är borta över natten :)

Av bianca jögimar - 15 augusti 2013 09:34

Idag vakna vi 08.30 Seg som tusan men behövs göras lite ärenden o sen möte med kuratorn. Nu vill jag bara sova men de kan ja ju glömma för annars händer ingenting för mig..
Hoppas vädret blir bra idag så man kan va ute o hitta på något. Men nu ska ja bädda ner mig i sängen med lite gott gott! ?

Av bianca jögimar - 14 augusti 2013 16:08

Idag har jag o Rasmus vart på stan. Han fick nya hörlurar sen vart de käk på Sibylla o en promenad ner till platen huset o sen satt vi vid Stadsparken o tog de lugnt. Nu har ja sovit i ca 2 timmar o är överdrivet trött än! Han sover fortfarande så blir väll o lägga mig en stund till ??

Av bianca jögimar - 13 augusti 2013 13:17

Idag är de ingen vanlig dag för dottern fyller 1!
Fy vad tiden går snabbt. För ett år sen låg jag på BB med en ny kläckt bebis i min famn. Åh så mysigt!

Idag blir de massa presenter,tårta,paj o bullar o massa lek o bus.
Hon har lärt sig att gå o ställa sig upp. Min stora flicka , väx inte så fort :(

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards