everydayisamiracel

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av bianca jögimar - 27 augusti 2013 13:03

Åh, jag som satt o letade svin billigt bord så jag kunde sitta o äta. Men plötsligt ändrades allt. Min kära bror köper ett nytt på Ikea o ja blev ju så jävla glaaaad!!! :D
Nu saknas bara soffa. Men har ju Saco säckar så får duga tills ja hittar ngt bättre :)
Nu ska ja vila, magen full med käk :)
Skriver senare säkert..

Av bianca jögimar - 27 augusti 2013 11:20

Vakna kvart i nio, va ju så vidrigt trött så tog en cigg o la mig igen o nu har jag vart uppe en timme!
Frukosten idag fick bli lite chips o energi dricka. Ska snart ställa mig i köket o laga mat.
Blir kebab, sås och potatis :)
De är godare än o köpa ju.

Nu kollar ja på Simpsons o funderar på vilket bredband som är bäst men billig. Blir o adress ändra lite senare o bokföra mig o mimmie på ekön. Sen bor vi där!! :D
Är de någon som har lite saker o ge bort, typ bord tar jag de mer än gärna ?
Inte haft råd o köpa de så vill gärna ha!

Men nu ska ja kolla runt lite till så ciao!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards