everydayisamiracel

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av bianca jögimar - 25 augusti 2013 19:18

Har så fucking tråkigt!!
Imorgon har jag möte sen hem o packa. Sen ska ja göra något.
Men vet inte vad.
Är sugen på o baka mina Mini pajer som vart vidrigt GODA!!! :')
Kanske någon dag.
Måste fixa kartonger så ja kan packa allt, bara kläder tar ju 2,3 kartonger. O ändå så rensar jag allt! :(
Hade vart lättare om jag bara skulle flytta själv, utan mimmies saker för nu måste jag ju lista ut vart allt ska vara! :(
Aja ja lyckas alltid o lösa saker. Ska kolla på tv o invänta Rasmus.
Hejdå!

Av bianca jögimar - 25 augusti 2013 11:03

Blöö vakna till när hjärtat skulle dra till biltema. Kan inte somna om heller för har huvudvärk.
Har heller inte börjat packa än hemma men måste för är mer än va man tror..
Men ska ta på mig kläder o ta en cigg. Mummmmma.

Lol. Bild från förrgår

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards