everydayisamiracel

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av bianca jögimar - 16 augusti 2013 20:09

Vem kunde ana att de ska va så jävla svårt o hitta lägenheter i den här mini mini staden??
Inte jag iallafall.

Men efter en massa suckande o nästan gett upp så gick ja in på platen.
4 STYCKEN LEDIGA 2or!
wow säger jag bara.
Jag behöver inget större än det, och har nu anmält mitt intresse så hoppas till GUD att jag har en tjing på någon av dom! Skiter fulla tusan i om de är på ekön, JAG VILL HA ETT EGET HEM !!

men men.
inte hoppas för mycket. så.. får tagga ner lite o hålla koll på eposten ett par dagar/vecka.
haha.

Nu ska ja kolla på film, så godnatt! :)

Av bianca jögimar - 16 augusti 2013 16:08


 


Kan nu äntligen lägga upp filmer på bloggen.
nu blir de fullständigt.
Nu blir de blandat här inne.
PUSSPUSS
 

Av bianca jögimar - 16 augusti 2013 15:54

Hello!


vaknade rätt tidigt o drog ut med hunden på en promenad. sen ringde jag rasmus för o få snubben o vakna. de gick som de gick..


Vart stan idag o fixa papper o lite små saker som inte ens är kul ! (Y)


nu ligger ja i sängen o har superduper tråkigt.. lyssnar på musik o bara häänger, great huh??
haha.
bjuder på bilden.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards